wtorek, 21 czerwca 2016

XI Ogólnopolska Konferencja Zamówień Publicznych - ruszyły zapisy!

Nowe procedury w dokumentacji Pzp
Zobacz wersję online.

Patronat merytoryczny::

Organizator:

Przedsprzedaż!
Niższa cena 599 zł + VAT tylko do końca czerwca 2016 r.!

Jedyna konferencja warsztatowa dla zamawiających i wykonawców z pracą na dokumentach!

 Jeśli musisz wiedzieć jak: 

  • bezbłędnie przygotować opis przedmiotu zamówienia i specyfikację według znowelizowanej ustawy – Prawo zamówień publicznych
  • prawidłowo wypełniać, uzupełniać i weryfikować formularz JEDZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  • skutecznie bronić się przed niesłusznymi zarzutami kontrolującego i przygotować bezbłędnie odwołanie według nowych wytycznych

Weź udział w jedynej na rynku konferencji ze spersonalizowanymi warsztatami i eksperckimi punktami konsultacyjnymi, dzięki którym rozwiejesz wszystkie swoje wątpliwości związane z przygotowywaniem dokumentacji na nowych zasadach.

 Dlaczego musisz wziąć udział w konferencji? 

  • Jako jedyni stawiamy na narzędziowość i dużą praktyczność naszej konferencji: ze względu na rewolucyjne zmiany w Pzp przygotowaliśmy specjalne, spersonalizowane warsztaty ze szczegółowym instruktażem, poświęcone nowej i zmienionej dokumentacji, które krok po kroku wyjaśnią, jak przygotować SIWZ i JEDZ według znowelizowanej ustawy Pzp
  • Będziesz wiedział, kiedy stosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert jak dobierać pozacenowe kryteria oraz uwzględniać aspekty środowiskowe, społeczne i innowacyjne w postępowaniu
  • Poznasz najnowsze orzecznictwo KIO i TSUE dotyczące znowelizowanych regulacji, będziesz wiedział, jak skutecznie się odwołać według nowych wytycznych i bronić się przed niesłusznymi zarzutami kontrolującego
  • Uchronisz się przed pułapkami i niejasnościami związanymi ze stosowaniem znowelizowanego prawa i wyposażysz się w przejrzyste interpretacje  największych ekspertów wraz ze wskazówkami, na co trzeba zwracać szczególną uwagę
  • Wiedząc, jak wiele wątpliwości budzi znowelizowane prawo, będziesz mógł uzyskać indywidualne porady  w  punktach eksperckich, które prowadzić będą największe kancelarie prawne
  • Gwarantujemy wysoką jakość wiedzy – konferencję organizuje czasopismo „Monitor Zamówień Publicznych”, a naszymi prelegentami są autorzy komentarzy do ustawy – Prawo zamówień publicznych, cenieni konsultanci z dziedziny zamówień publicznych, eksperci z kancelarii prawnych

Każdy uczestnik weźmie udział w obydwu warsztatach. Dla zapewnienia odpowiedniego poziomu merytorycznego i praktycznego każdy z warsztatów będzie odbywał się w 3 osobnych grupach.

 Z konferencji wyjedziesz z umiejętnością: 

  • Opracowywania opisu przedmiotu zamówienia według nowych wytycznych z uwzględnieniem użycia nazw własnych (etykiet), wymogu zatrudnienia o pracę, rachunku kosztu cyklu życia, zamówienia zastrzeżonego
  • Przygotowywania nowej rozbudowanej SIWZ, jej udostępniania i wprowadzania zmian zgodnie z regulacjami znowelizowanej ustawy
  • Wypełniania, uzupełniania i weryfikowania dokumentacji poświadczającej spełnienie warunków udziału w postępowaniu: oświadczeń i JEDZ
  • Oceny oferty według nowych kryteriów ceny lub kosztu i innych kryteriów odnoszących się do aspektów środowiskowych, społecznych i innowacyjnych
  • Stosowania odwróconej procedury w przetargu nieograniczonym i nabywania produktów i usług w trybie partnerstwa innowacyjnego

PROGRAM KONFERENCJI

 

Panel I

Co należy uwzględnić w opisie przedmiotu zamówienia według nowych wytycznych, by uniknąć zarzutu naruszenia dyscypliny finansów publicznych

Panel prowadzi:  Arkadiusz Szyszkowski 

  • Jak określać w opisie przedmiotu zamówienia dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty środowiskowe, społeczne i innowacyjne
  • 5 warunków, jakie musi spełnić zamawiający, żeby wymagać od wykonawcy określonej etykiety
  • Zamówienia zastrzeżone - kto może być objęty zamówieniem, specjalny reżim udzielania zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi, obniżony minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia
  • Kiedy wymagać zatrudnienia na podstawie umowy o pracę i jak ten obowiązek weryfikować
  • Koszty ponoszone w całym okresie a cykl życia produktu - analiza porównawcza
 

Panel II

Nowe kryteria oceny oferty i wykluczenia wykonawcy

Panel prowadzi:  Włodzimierz Dzierżanowski 

  • Zasady doboru nowych pozacenowych kryteriów oceny ofert – kryteriów jakości, środowiskowych, społecznych, wartości technicznej, dostępności, innowacyjności
  • Kiedy cena może mieć wagę przekraczającą 60% i przesłanki zastosowania kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny ofert
  • Na co zwrócić uwagę, stosując odwróconą procedurę w przetargu nieograniczonym
  • Kwalifikacja podmiotowa zgodna z nowym brzmieniem art. 22 na podstawie analizy konkretnych przypadków
  • Nowe zasady weryfikacji i uzupełniania dokumentów przedmiotowych po uznaniu oferty jako najkorzystniejszej
  • Środki naprawcze (self-cleaning), jakie może podjąć wykonawca, który podlega wykluczeniu
 

Panel III

Stosowanie znowelizowanej ustawy w orzecznictwie KIO i TSUE oraz kontrola zamówień publicznych

Panel prowadzi:  Renata Tubisz 

  • Jak przygotować odwołanie w postępowaniu powyżej i poniżej progów unijnych po nowelizacji ustawy
  • Jakie błędy najczęściej popełniają odwołujący – analiza pułapek i niejasności w nowym Pzp ze wskazówkami, na co trzeba zwracać szczególną uwagę
  • Jak skutecznie bronić się przed niesłusznymi zarzutami kontrolującego postępowanie o zamówienie publiczne – analiza kontroli UZP, NIK i RIO – postępowanie odwoławcze od decyzji kontrolującego
 

WARSZTATY

 

Warsztat I

Nowy SIWZ - obowiązki i uprawnienia zmawiającego i wykonawcy

Warsztaty poprowadzą:   Arkadiusz Szyszkowski ,  Tomasz Siedlecki ,  Grzegorz Mazurek 

  • Jak opracować nową rozbudowaną SIWZ według zmienionych wytycznych – instruktaż krok po kroku
  • Zmienione zasady wyznaczania terminu składania ofert i nowe przesłanki stosowania trybów
  • Określanie w specyfikacji warunków nabywania produktów i usług w trybie partnerstwa innowacyjnego
  • Jak określić w SIWZ warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny w przypadku konsorcjum
  • Nowe regulacje dotyczące udostępniania specyfikacji
  • Nowe zasady stawiania zapytań do treści SIWZ i obowiązki zamawiającego w sprawie ich wyjaśniania
  • W jakich okolicznościach można wprowadzać zmiany w treści SIWZ przed upływem terminu składania ofert, a kiedy nie wolno jej modyfikować
  • Jak przygotować projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego, biorąc pod uwagę wprowadzone do ustawy zmiany w umowach
 

Warsztat II

Jak wypełniać, uzupełniać i weryfikować JEDZ

Warsztaty poprowadzą:   Andrzela Gawrońska-Baran ,  Małgorzata Stachowiak ,
 Michał Prętnicki  (Kancelaria Dr Krystian Ziemski&Partners)

  • Szczegółowy instruktaż, jak krok po kroku wypełniać sześć części formularza JEDZ
  • Jak weryfikować na nowych zasadach spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia w wypadku konsorcjum
  • Składanie dokumentów przez wykonawcę w postępowaniach dwuetapowych oraz po wyborze jego oferty
  • Procedura uzupełniania oraz poprawiania oświadczeń i JEDZ według znowelizowanego prawa
  • Jakich innych informacji w JEDZ może wymagać jeszcze zamawiający od wykonawcy
 

W ramach warsztatów każdy z uczestników konferencji będzie wypełniał dokumentację JEDZ i SIWZ krok po kroku razem z prowadzącym i otrzyma szczegółowy instruktaż ze wskazówkami, jak ją przygotować w materiałach konferencyjnych.

 

 Prelegenci: 

Gospodarzem Konferencji będzie:

Elżbieta Cierlica – ekspert zamówień publicznych, członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych, redaktor naczelna miesięcznika „Monitor Zamówień Publicznych”.


Poszczególne panele poprowadzą:

Arkadiusz Szyszkowski – prawnik, b. pracownik Departamentu Prawnego Urzędu Zamówień Publicznych, autor licznych publikacji na temat zamówień publicznych, w tym komentarzy do ustawy Pzp, obecnie pracownik administracji centralnej.

Włodzimierz Dzierżanowski – doktor nauk prawnych, w latach 2002-2005 wiceprezes Urzędu Zamówień Publicznych odpowiedzialny za orzecznictwo, zagadnienia prawne i legislacyjne, integrację z Unią Europejską, realizację międzynarodowych programów szkoleniowych i doradczych. Współautor programów wsparcia przedsiębiorców do rynku zamówień publicznych.

Renata Tubisz – radca prawny, członek Krajowej Izby Odwoławczej, w latach 2008-2010 Prezes KIO. Orzeka w zamówieniach publicznych od 1995 r., najpierw jako arbiter z listy Prezesa UZP a od 2008 r. zawodowo jako członek KIO. Jako radca prawny posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obsłudze prawnej oraz jako pełnomocnik procesowy. Doświadczenie zawodowe obejmuje także funkcje: Nadzorcy sądowego, Syndyka masy upadłości, Likwidatora, członka r.n. w spółkach S.P. oraz Mediatora sądowego.


Warsztaty poprowadzą:

Andrzela Gawrońska-Baran – prowadzi kancelarię radcy prawnego specjalizującą się w zamówieniach publicznych, były wiceprezes UZP i wieloletni pracownik Departamentu Prawnego tego Urzędu (2002-2008), w latach 2010-2016 dyrektor Departamentu Zamówień Publicznych w dużej instytucji zamawiającej. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie praktyczne w zamówieniach publicznych. Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu zamówień publicznych i funduszy europejskich.

Grzegorz Mazurek – posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie spraw związanych z zamówieniami publicznymi o charakterze sądowym. Były wiceprezes Krajowej Izby Odwoławczej (lata 2007-2009), a także arbiter Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych (lata 2004-2007), prowadzi kancelarię prawną, służąc profesjonalnym doradztwem.

Michał Prętnicki – (Kancelaria Dr Krystian Ziemski & Partners) – specjalista w zakresie prawa zamówień publicznych i partnerstwa publiczno-prywatnego. Posiada doświadczenie w przygotowywaniu audytów dotyczących regulaminów udzielania zamówień publicznych, reprezentant wykonawców w sporach toczących się przed KIO, doradca w negocjowaniu kontraktów oraz zabezpieczaniu wierzytelności.

Małgorzata Stachowiak – ekspert z zakresu prawa zamówień publicznych (były Dyrektor Departamentu Analiz i Kontroli w Urzędzie Zamówień Publicznych), procedur udzielania zamówień finansowych ze środków pomocowych UE, tworzenia procedur wewnętrznych dla systemów zarządzania oraz sektora małych i średnich przedsiębiorstw, trener, wykładowca KSAP, współautorka komentarza do ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Tomasz Siedlecki – założyciel i właściciel kancelarii, radca prawny od 15 lat. Specjalizuje się w prawie zamówień publicznych. Jest współautorem komentarza do ustawy - Prawo zamówień publicznych. Przez kilka lat pełnił funkcję eksperta Business Centre Club. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań sądowych, także przed sądami arbitrażowymi.

 Termin i lokalizacja: 

XI Ogólnopolska Konferencja Zamówień Publicznych odbędzie się 29 września 2016 r. w Warszawie

 Cena uczestnictwa: 

699 zł + VAT/osobę

Przedsprzedaż!
Niższa cena 599 zł + VAT/osobę przy zgłoszeniu do końca czerwca 2016 r.!

 Pakiet uczestnika zawiera: 

  • Uczestnictwo we wszystkich panelach i warsztatach
  • Lunch, poczęstunek i przerwy kawowe
  • Merytoryczne materiały konferencyjne
  • Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w Konferencji

Organizator:

Patronat merytoryczny:

Patronat medialny:

 Zamów: 

Otwórz formularz online

lub wejdź na stronę konferencja-zp.pl

Uwaga!

Zwolnieniez podatku VAT dla jednostek sektora publicznego
W przypadku jednostek sektora publicznego finansujących udział wszkoleniu/konferencji przynajmniej w 70% ze środków publicznych,przysługuje zwolnienie z VAT.

Zwolnieniez podatku VAT dla pozostałych podmiotów
Dlapodmiotów niebędących jednostkami sektora finansów publicznych, akorzystających z dofinansowania na konkretne szkolenie/konferencję,organizowane przez Wydawnictwo FORUM, również istnieje możliwośćzwolnienia z podatku VAT. Jeżeli chcieliby Państwo skorzystać z tejmożliwości, prosimy o kontakt z BOK pod numerem tel. 801 88 44 22.

Oświadczam, że udział w szkoleniufinansowany jest przynajmniej w 70% ze środków publicznych.

Deklarujemyudział Pani / Pana:     

Uczestnik 1.
Adres email
Stanowisko
Uczestnik2.
Adres email
Stanowisko
Uczestnik3.
Adres email
Stanowisko
Uczestnik4.
Adres email
Stanowisko
Uczestnik5.
Adres email
Stanowisko
e-mail
Potwierdzenieudziału w Kongresie wraz z fakturą pro-forma otrzymają Państwo drogąe-mailową.

Zamawiający:     

Imię
Nazwisko
Email
Stanowisko
Firma / Instytucja
Adres
Kod / Miejscowość -  
Telefon
Telefon komorkowy
Fax
NIP
Przedział zatrudnienia
Uwagi

    


Zgłoszenie jest jednoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych przez Forum Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych. FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. zapewnia klientom prawo do wglądu i zmiany swoich danych osobowych. Zgadzam się na przesyłanie informacji handlowej przez FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną

Zgłoszenie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu sprzedaży FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz z akceptacją Ogólnych warunków świadczenia usług szkoleniowych.

WARUNKIUCZESTNICTWA:

  1. Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest przesłanie do Forum Media Polska Sp. z o.o. wypełnionego formularza zgłoszenia.
  2. W ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma potwierdzenie wpisania na listę uczestników konferencji.
  3. Podstawę płatności za konferencję stanowi wystawiona przez Organizatora faktura pro forma wysyłana do Zamawiającego przed terminem konferencji.
  4. W przypadku zgłoszenia z jednej firmy:
    • 3 osób - organizator udzieli 10% rabatu,
    • 4 osób - organizator udzieli 15% rabatu,
    • 5 osób - organizator udzieli 20% rabatu,
    • powyżej 5 osób - możliwa jest indywidualna negocjacja cen uczestnictwa.
    Rabaty za zgłoszenia mnogie udzielane są od ceny podstawowej konferencji i nie łączą się z innymi rabatami.
    Więcej informacji pod numerem telefonu: 61 66 83 123 lub joanna.przybylska@forum-media.pl.
  5. Nieuregulowanie faktury pro forma nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w konferencji.
  6. W terminie 7 dni po terminie szkolenia Organizator wystawi i prześle Zamawiającemu fakturę VAT.
  7. Zamiast zgłoszonej osoby w konferencji może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora).
  8. W przypadku pisemnej rezygnacji z udziału w konferencji wcześniej niż 30 dni przed terminem konferencji uczestnik nie ponosi żadnych kosztów.
  9. Osoby, które nie odwołają pisemnie swojego udziału wcześniej niż 30 dni przed terminem konferencji i nie wezmą udziału w konferencji, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury.
  10. W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania konferencji, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty konferencji.
  11. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programu konferencji w merytorycznie uzasadnionych przypadkach.
 

ForumMedia Polska Sp. z o.o.
ul. Polska 13, 60-595 Poznań
Kontakt: tel. 61 66 55 800; Infolinia 801 88 44 22
fax 61 66 55 888; e-mail: bok@forum-media.pl

konferencja-zp.pl

Kontakt:
Marlena Fiedorow, tel. 61 66 83 106
marlena.fiedorow@forum-media.pl

Niniejszy e-mail reklamowy wysłany został przez Grupę MEDIUM (właściciel portali: RynekInstalacyjny.pl, Administrator24.info, elektro.info.pl, EkspertBudowlany.pl, IZOLACJE.com.pl) z siedzibą w Warszawie, ul. Karczewska 18, zgodnie z regulaminem i na zlecenie Forum Media sp. z o.o. Jeśli nie życzą sobie Państwo otrzymywać więcej podobnych wiadomości, prosimy kliknąć tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz